Zavolejte nám (Po 9-17, Út 8-16, St 10-18, Čt-Pá 7-15)

Reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě.K Vaší spokojenosti reklamace řešíme co nejrychleji to jde. Garantovaná záruční doba na produkt běží ode dne převzetí výrobku (od kurýra, na poště, na prodejně). Záruku poskytujeme na dobu 24 měsíců. (u některých výrobců 36 měsíců).

Prosíme kontaktujte nás na infolince +420 216 216 106, nebo e-mailem na info@elektro-obojky.cz.
V některých případech závadu vyřešíme po telefonu a předejdeme tak zbytečnému přeposílání zásilek, které zdržuje vyřízení záležitosti.

                                                               

Postup reklamace

  • Reklamované zboží pečlivě očistěte (v případě zaslání znečištěného zboží vám bude účtován poplatek za čištění 300Kč)
  • Zboží zabalte společně s vyplněným reklamačním protokolem a dokladu o nákupu (nákupní faktura)
  • Zboží zasílejte vždy kompletní a s jasným popisem závady. Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! V takovém případě nebude přijato. 
  • Poštovné za zaslání reklamace proplácíme pouze v případě uznané reklamace a zaslání podacího lístku do 15 dnů od jeho vystavení.

Reklamace prosím zasílejte na adresu: 

Elektro-obojky 
Sedmidomky 459/8
101 00, Michle - Praha 10

Reklamační protokol