Reklamace

Pozor: reklamace prosím zasílejte na adresu: 

Reedog s.r.o.
Sedmidomky 459/8
101 00 Praha 10

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do 5ti pracovních dnů). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku (od kurýra, na poště, na prodejně..). Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (v některých případech 36). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

                                                               

Postup reklamace

Vyskytne-li se na zakoupeném výrobku vada, kontaktujte nás na infolince 216 216 106 nebo e-mailem na reklamace@elektro-obojky.cz.
V některých případech vyřešíme závadu telefonicky
, často tak předejdeme zbytečnému zasílání zásilek. V případě, že zboží je potřeba zaslat k nám, zašlete ho na adresu uvednou níže spolu s popisem závady a kopií faktury.

POZOR!
Zboží zasílejte důkladně očištěné, zbavené chlupů a zápachu, jinak nebude reklamace převzata. U značek PetSafe a SportDog je zapotřebí zaslat kompletní balení (nevztahuje se na drát u ohradníků).

 

 

Reklamace prosím zasílejte na adresu: 

Reedog s.r.o.
Sedmidomky 459/8
101 00 Praha 10