Reklamace

Je dobré vědět, že u nás máte na zboží stejnou záruku jako v kamenném obchodě. K Vaší spokojenosti reklamace řešíme co nejrychleji to jde.

Garantovaná záruční doba na produkt běží ode dne převzetí výrobku (od kurýra, na poště, na prodejně). Záruku poskytujeme na dobu 24 měsíců. (u některých výrobců 36 měsíců). Jako prodejce zodpovídáme za všechny vady výrobku, které má zboží již při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit doručením zásilky na reklamační oddělení.

 

Zboží zasílejte na adresu:

Reedog, s.r.o.

Sedmidomky 459/8

101 00 Praha 10

 

Postup reklamace

Zjistili jste na zakoupeném výrobku závadu? Prosíme kontaktujte nás na infolince 216 216 106 nebo e-mailem na info@elektro-obojky.cz. V některých případech závadu vyřešíme po telefonu a předejdeme tak zbytečnému přeposílání zásilek, které zdržuje vyřízení záležitosti.

Zboží jste vyzkoušeli a nevyhovuje vám? Nebo má zboží závadu, která nešla vyřešit po telefonu? Stáhněte si prosím reklamační protokol nebo odstoupení od smlouvy:

 

reklamační protokol      odstoupení od smlouvy

 

  • Zboží vždy zasílejte v sadě! (Přijímač + vysílačka, základna + přijímač...)
  • Reklamované zboží pečlivě očistěte (v případě zaslání znečištěného zboží vám bude účtován poplatek za čištění 300Kč)
  • Zboží zabalte společně s vyplněným protokolem a dokladu o nákupu (nákupní faktura)
  • Zboží zasílejte vždy kompletní a s jasným popisem závady. Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! V takovém případě nebude přijato. 
  • Poštovné za zaslání reklamace proplácíme pouze v případě uznané reklamace a zaslání podacího lístku do 15 dnů od jeho vystavení.