Pro náš e-shop se smart potřebami pro domácí mazlíčky přijmeme člověka, který rád komunikuje s lidmi, má kladný vztah ke zvířatům a skvělé prezentační schopnosti.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníkem – zpracování telefonických i písemných dotazů od zákazníků, změny objednávek, reklamace, informace k objednávkám, informace o dostupnosti zboží
- Administrativní činnost
- Příjem a zpracování objednávek e-shopu
- Obsluha prodejny
Požadujeme:
- Zkušenost minimálně 2 roky v eshopu
- Zkušenosti s prodejem chovatelských potřeb
- Zkušenosti se systémem České pošty, DPD, PPL, Uloženka, Zásilkovna a další
- Znalost zákonů ohledně reklamací, vrácení zboží, výměny a vše okolo eshopu
- Zkušenosti s vystavováním faktur, dobropisování, storna apod.
- Práce s pokladnou
- Komunikační dovednosti, samostatnost, zvládání stresových situací.
Naše odměna:
- Možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu
- Kolektiv, kde si můžeš postěžovat stejně jako navrhnout nové nápady
- Práce na zkrácený úvazek 20 - 30 hodin týdně
- Platové ohodnocení 15. 000 - 25. 000,-
- 5 týdnů dovolené
- Slevu na všechny naše skvělé produkty
- Dog friendly prostředí
- Multisport karta
Kontakt: Tereza Jalovcová, tereza@reedog.cz
|