Zavolejte nám (Po 9-17, Út 8-16, St 10-18, Čt-Pá 7-15)

Zákaznická podpora e-shopu

Pro náš e-shop se smart potřebami pro domácí mazlíčky přijmeme člověka, který rád komunikuje s lidmi, má kladný vztah ke zvířatům a skvělé prezentační schopnosti. 

 


Náplň práce:

  • Komunikace se zákazníkem – zpracování telefonických i písemných dotazů od zákazníků, změny objednávek, reklamace, informace k objednávkám, informace o dostupnosti zboží
  • Administrativní činnost
  • Příjem a zpracování objednávek e-shopu
  • Obsluha prodejny 

 

Požadujeme:

  • Zkušenost minimálně 2 roky v eshopu
  • Zkušenosti s prodejem chovatelských potřeb
  • Zkušenosti se systémem České pošty, DPD, PPL, Uloženka, Zásilkovna a další
  • Znalost zákonů ohledně reklamací, vrácení zboží, výměny a vše okolo eshopu
  • Zkušenosti s vystavováním faktur, dobropisování, storna apod.
  • Práce s pokladnou
  • Komunikační dovednosti, samostatnost, zvládání stresových situací.

 

Naše odměna:

  • Možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu
  • Kolektiv, kde si můžeš postěžovat stejně jako navrhnout nové nápady
  • Práce na zkrácený úvazek 20 - 30 hodin týdně
  • Platové ohodnocení 15. 000 - 25. 000,- 
  • 5 týdnů dovolené
  • Slevu na všechny naše skvělé produkty
  • Dog friendly prostředí
  • Multisport karta

 

Kontakt: Tereza Jalovcová, tereza@reedog.cz