Zavolejte nám (Po 9-17, Út 8-16, St 10-18, Čt-Pá 7-15)

Litter Robot III - světlo bliká modře

Problém zákazníka:

Dobrý den, loni v březnu jsem koupil kočičí záchod Litter Robot. Tento týden se objevila závada, kdy modré světlo blikalo 4 až 5 krát denně, ale kbelík na odpad byl prázdný. Záchod se zastavil a čistící cyklus se nedokončit. Když připojím záchod k napájení, modré světlo bliká a po stisknutí tlačítka reset začne žluté světlo rychle blikat. Záchod se vůbec nepohne. Vyčistil jsem kovové desky senzoru, protože jsem si myslel, že mohou být zanesené, ale problém stále přetrvává. Prosím o radu, Pavel

 

 

Jak problém řešit:

Následující řešení problémů by mělo vyřešit modré blikající světlo, kdy je zásuvka na odpad prázdná. Po vyřešení by jednotka měla opět rozpoznávat, kdy vaše kočka záchod navštěvuje a podle toho cyklovat.

Chcete-li vyřešit modré blikání, začněme s režimem cyklování vašeho záchodu:

1.) Nechte jednotku zapnutou s modrým blikajícím světlem a odpojte napájení od základny

2.) Počkejte 10 sekund a poté jednotku opět zapojte

3.) Nechte jednotku dokončit spouštěcí cyklus. Pokud kontrolka svítí modře, kód byl úspěšně vymazán. Pokud kontrolka stále bliká, pokračujte v odstraňování problémů. Vyprázdněte zásuvku, pokud má odpad, a znovu nasaďte sáček.

Poznámka: Pokud používáte tmavě zbarvenou tašku, vždy ji zastrčte do jazýčků.

 

 

Zkontrolujte, zda vaše čočky DFI neobsahují překážky:

  1. Vypněte přístroj a odpojte napájení ze základny
  2. Odmontujte kapotu a kryt toalety
  3. Prohlédněte si horní část základny, zda tam není nějaká nečistota, nebo stelivo. Malé množství odpadu jsou normální. Vyčistěte podle potřeby.
  4. Uvnitř otvoru pro odpad jsou dvě jasné „čočky“ (levá a pravá strana). Ujistěte se, že na čočkách nejsou žádné úlomky. Někdy na ně může odpad spadnout.
    (K čištění čoček doporučujeme měkký navlhčený hadřík)
  5. Vložte zpět kryt a kapotu. 
  6. Připojte jednotku zpět. Pokud jste napájení vypnuli, budete jej muset zapnout a stisknout „cyklus“. Po dokončení čisticího cyklu by měla být jednotka v domovské poloze a svítí modrá LED.

 

Kontaktujte nás na info@reedog.cz nebo tel: 216 216 106